Challenges in Prostate Cancer 2025 19-20.09.2025, CMKP Warszawa
500,00 zł
- List zapraszający
- Organizator konferencji
- Miejsce wydarzenia
- Program
- Opłaty
- Warunki zmian i rezygnacji
- Najważniejsze informacje
- Punkty edukacyjne
Organizator konferencji
Grupa Medica sp. z o.o.
ul. Wodna 25, lok. 2AU
90-024 Łódź
NIP 524-256-79-19
tel: +48 42 630 01 88
email: konferencje@grupamedica.pl
Miejsce wydarzenia
Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
ul. Marymoncka 99/103
01-813 Warszawa
Program
Program wkrótce
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
**Konferencja jest skierowana do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 45, poz. 271).
Opłaty
Opłaty | Do 31.05.2025 | Od 1.06.2025 do
31.08.2025 |
Od 1.09.2025
I opłata na miejscu |
Udział w konferencji lekarze | 500 zł | 600 zł | 700 zł |
Opłata rejestracyjna zawiera:
udział w sesjach naukowych konferencji,
wstęp na teren wystawy akredytowanych firm,
certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji w wersji elektronicznej,
lunch w pierwszym dniu obrad
całodzienne przerwy kawowe przez 2 dni
przekąski podczas 2 dnia obrad
Opłaty należy regulować́ po dokonaniu rejestracji i otrzymaniu potwierdzenia z należną̨ kwotą, na konto:
Santander Bank Polska S.A.
ul. al. Jana Pawła II 17
00-854 Warszawa
38 1910 1048 2208 1964 5294 0003
(Grupa Medica Sp. z o.o., ul. Wodna 25 lok 2AU, 90-024 Łódź).
Prosimy o dopisanie w tytule przelewu
„Udział (imię̨ i nazwisko uczestnika) – „Challenges in Prostate Cancer 2025 19-20.09.2025″
Warunki zmian i rezygnacji
Wpłynięcie formularza zgłoszeniowego zostanie potwierdzone przez Biuro Organizacyjne drogą mailową. W informacji zwrotnej otrzymają Państwo wyliczoną kwotę do wpłaty oraz termin do dokonania przelewu. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany wysokości należnej kwoty w przypadku zbyt długiego czasu nierealizowania płatności i przekroczenia daty wpłaty zgodnie z tabelą opłat. Zmiany i anulacje przyjmuje wyłącznie Biuro Organizacyjne Grupa Medica sp. z o. o., ul. Wodna 25 lok. 2AU, 90-024 Łódź. Obowiązuje forma pisemna rezygnacji, wraz z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy refundowaną kwotę. Opłaty mogą zostać przepisane na inną osobę po uzgodnieniu i akceptacji organizatora.
Termin bezkosztowej rezygnacji z zamówionych usług upływa 30 czerwca 2025 r.
Potrącenia umowne od dnia 01 lipca 2025 r.:
Termin rezygnacji | 01-31.07.2025 | Od 01.08.2025 |
Opłata rejestracyjna | Potrącenie 50% | Brak refundacji |
Najważniejsze informacje
Data rozpoczęcia: 19 wrzesień 2025
Data zakończenia: 20 wrzesień 2025
Start time: 09:00
End time: 15:00
Lokalizacja: Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
Punkty edukacyjne
Uczestnicy Konferencji otrzymają certyfikat uczestnictwa posiadający punkty edukacyjne przyznane przez Okręgową Izbę Lekarską.
szczegóły wkrótce