REJESTRACJA

MIEJSCE OBRAD
5-7 września 2019
Uniwersytet Rzeszowski
ul. Pigonia 1 Rzeszów

Szanowni Państwo,

w imieniu Komitetu Naukowego i Organizacyjnego oraz Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego,
mamy wielką przyjemność i zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w

XXXV Zjeździe Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego, który odbędzie się w dniach 05-07.09.2019 w Rzeszowie.

Rzeszów już po raz drugi będzie gospodarzem tego najważniejszego naukowego wydarzenia wszystkich Lekarzy Pediatrów oraz osób zajmujących się opieką pediatryczną. Zaproszenie do wygłoszenia wykładów oraz prowadzenia warsztatów przyjęli najwybitniejsi eksperci z rożnych dziedzin pediatrii – z kraju i zagranicy. Tematy wiodące XXXV Zjazdu Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego uwzględniają zarówno najnowsze doniesienia naukowe jak i praktyczne zastosowanie aktualnych algorytmów oraz wytycznych postępowania w naszej codziennej praktyce.
Oprócz intensywnego programu naukowego mamy nadzieje , że nie zabraknie okazji do gorących dyskusji w gronie specjalistów i kolegów, nawiązania nowych przyjacielskich kontaktów oraz poznania siedziby jednego z najmłodszych ośrodków akademickich kształcących kadrę medyczną w Polsce. Pragniemy przyjąć Państwa z prawdziwie tradycyjną podkarpacką gościnnością. Nie jest to już wyłącznie obszar rolniczy, ale region gdzie króluje zieleń, dynamicznie rozwija się społeczność akademicka i nowoczesne technologie oraz sztuka i kultura. Rzeszów to obecna stolica innowacji.

Mamy nadzieję, że spełnimy Państwa oczekiwania, a  XXXV Zjazd Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego
w Rzeszowie pozostanie na długo w Państwa pamięci.

Prof. dr hab. n med. Artur Mazur
Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego

 do 28.02.2019do 31.05.2019do 31.08.2019od 01.09.2019 oraz opłata na miejscu
Udział w Zjeździe- lekarze członkowie PTP500600700800
Udział w Zjeździe- pozostali członkowie600700800900
Udział w Zjeździe- specjalizanci 350450600650
Udział w Zjeździe- studenci i pielęgniarki100100100100

Opłata za udział w Sympozjum zawiera:

• wstęp na teren wystawy akredytowanych firm
• udział w sesjach naukowych Zjazdu
• materiały naukowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo
• przerwy kawowe oraz lunch podczas trwania obrad

Opłatę należy uregulować po dokonaniu rejestracji i otrzymaniu potwierdzenia z należną kwotą, na konto:
Santander Bank Polska S.A.
ul. al. Jana Pawła II 17
00-854 Warszawa

38 1910 1048 2208 1964 5294 0003
(Grupa Medica s.c., ul. Pomorska 40, 91-408 Łódź).

Prosimy o dopisanie w tytule przelewu:

Udział (imię i nazwisko uczestnika) – 35 Zjazd PTP
O wysokości opłaty rejestracyjnej, decyduje data wpłaty a nie data dokonania zgłoszenia!
Osoby rejestrujące się po 19 maja 2019r., otrzymają identyfikator uczestnika sympozjum (niepersonalizowany) oraz certyfikat wystawiony na miejscu.

Osobom zarejestrowanym, które nie dokonają opłaty do dnia 19 maja 2019 roku oraz rejestrującym się na miejscu

NIE GWARANTUJEMY materiałów sympozjum.

Opłaty za wysyłkę Faktury VAT:

• Wysyłka elektroniczna e-mailem: 0,00 zł
• List zwykły polecony: 5,00 zł

Prosimy o wybranie jednej z powyższych opcji w systemie rejestracji.

Rezerwacja i opłata noclegu pozostaje w gestii uczestników

Grand Hotel Boutique****
Księdza Feliksa Dymnickiego 1a
35-030 Rzeszów

Cena pokoi w dobach 04-07.09.2019

  • pokój 1-os ze śniadaniem – 265 zł/os.

    Cena pokoju obejmuje:

    – śniadanie w formie bufetu,
    – bezpłatne korzystanie z Internetu WiFi
    – bezpłatne korzystanie ze strefy wellness w hotelu z basenem krytym
    – bezpłatny wstęp do klubu nocnego Grand

    Pokoje mogę być rezerwowane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: info@grand-hotel.pl
    Hasło do rezerwacji: Konferencja PTP

Zajazd Dwa Bratanki
ul. Kwiatkowskiego 145
35-118 Rzeszów

Cena pokoi w dobach 04-07.09.2019

– pokój jednoosobowy ze śniadaniem – 100 zł

– pokój dwuosobowy ze śniadaniem – 145 zł

Pokoje mogę być rezerwowane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres:zajazd@dwabratanki.pl
Hasło do rezerwacji: Konferencja PTP

Hotel Wellness & SPA Nowy Dwór w Świlczy

36-072 Świlcza 146E
tel/fax 17 856 09 90
tel/ kom 609 721 105
recepcja@hotelnowydwor.pl

Cena pokoi w dobach 04-07.09.2019

  • pokój 1-os ze śniadaniem- 160 zł
  • pokój 2-os ze śniadaniem- 180 zł
  • pokój LUX 2 osobowy ze śniadaniem-199 zł

Hasło do rezerwacji : Konferencja PTP
Pokoje mogę być rezerwowane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres:recepcja@hotelnowydwor.pl

Hotel Falcon***
ul. Jastrzębia 29
35-207 Rzeszów

Ceny pokoi 4-7.09.2019

  • pokój standard ze śniadaniem 1-os- 200 zł
  • pokój standard ze śniadaniem 2-os-250 zł
  • pokój lux ze śniadaniem 1-os- 250 zł
  • pokój lux ze śniadaniem 2-os – 300 zł
  • apartament ze śniadaniem 1-os- 290 zł
  • apartament ze śniadaniem 2-os- 350 zł
    Powyższe stawki obowiązują do 20 sierpnia 2019 .

Hasło do rezerwacji: Konferencja PTP
Pokoje mogę być rezerwowane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@hotelfalcon.pl lub pod numerem telefonu +48 790 701 417

Park Hotel & Wellness
Paderewskiego 124a
35-328 Rzeszów
tel: +48 17 857 18 92
e-mail: hotel@phrz.pl

Ceny pokoi w dobach -4-07.09.2019

  • pokój typu standard ze śniadaniem 1-os – 150 zł
  • pokój typu standard ze śniadaniem 2-os- 200 zł
  • pokój typu DeLux ze śniadaniem 1-os- 196, 65 zł
  • pokój typu DeLux ze śniadaniem 1-os- 251,75 zł

Hasło do rezerwacji: Konferencja PTP

Hotel Andersen
ul. Krakowska 443
35-213 Rzeszów

tel: 17 863 73 51, 17 863 22 44

e-mail:info@andersenhotel.pl

Ceny pokoi w dobach 04-07.09.2019

  • pokój 1-os ze śniadaniem- 100 zł
  • pokój 2-os ze śniadaniem – 140 zł

Powyższe ceny obowiązują do dn. 04.08.2019

Hasło do rezerwacji : Konferencja PTP

Hotel Iskra**
ul. Dąbrowskiego 75
35-040 Rzeszów

Ceny pokoi w dobach 04-07.09.2019

  • pokój 1-os ze śniadaniem- 100 zł
  • pokój 2-os ze śniadaniem-150 zł

Podane ceny obowiązują do końca sierpnia 2019 roku.

Hasło do rezerwacji : Konferencja PTP
Rezerwacji można dokonać pod numerem telefonu 17 854 97 40 lub 512 085 836 , lub pod adresem e-mail : hoteliskra@o2.pl.

Hotel Horyzont***

Ul. Podkarpacka 54
35-083 Rzeszów

Ceny pokoi w dobach 04-07.09.2019

  • pokój 1-os ze śniadaniem- 110 zł
  • pokój 2-os ze śniadaniem-150 zł

Hotel Korona Rzeszów***
ul. Litewska 33b
35-302 Rzeszów

Ceny pokoi w dobach 04-07.09.2019

  • pokój 1-os ze śniadaniem – 130 zł
  • pokój 2-os ze śniadaniem – 180 zł
  • pokój 3-os ze śniadaniem – 230 zł

Podane ceny obowiązują do dn.07.08.2019

Hasło do rezerwacji : Konferencja PTP

Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr 17 740 38 70 lub mailowo: recepcja@hotelkorona.rzeszow.pl

 

           Zapraszamy Państwa serdecznie do zgłaszania prac, które prezentowane będą podczas

                                                     XXXV Zjazdu PTP w Rzeszowie w dniach 5-7.09.2019r.

Ostateczny termin przesyłania prac upływa: 30.04.2019

Ogłoszenie decyzji o przyjęciu/odrzuceniu prac: 01.06.2019

NINIEJSZYM INFORMUJEMY, ŻE NA ZJAZD MOŻNA ZGŁASZAĆ PRACE NAUKOWE ORAZ KAZUISTYCZNE. ZGŁOSZONE PRACE PO OCENIE PRZEZ RECENZENTÓW ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANE DO SESJI DONIESIEŃ USTNYCH LUB SESJI PLAKATOWYCH.

Termin zgłaszania prac: 30.04.2019

Ogłoszenie decyzji o przyjęciu/odrzuceniu prac: 01.06.2019

Streszczenia powinny zostać́ przygotowane według poniższych wymagań́:

Regulamin zgłaszania prac

  1. Prosimy o przesyłanie streszczeń wyłącznie w formie elektronicznej, z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego przygotowanego w tym celu na stronie Zjazdu.
  2. W formularzu tym należy zaznaczyć wybraną formę prezentacji:
  • prezentacja ustna (multimedialna) do wygłoszenia podczas wskazanej Sesji tematycznej
  • doniesienie w formie plakatu do przedstawienia podczas Sesji Plakatowej
  • Komitet Naukowy Zjazdu zastrzega sobie prawo zakwalifikowania zgłoszenia wskazanego do prezentacji ustnej jako doniesienia w ramach sesji plakatowej i/lub doniesienia zgłaszanego jako plakatowe do prezentacji ustnej, ze względu na jego szczególny charakter lub wartość merytoryczną. Decyzje takie każdorazowo będą przekazane autorom wskazanym do korespondencji.

    Uwaga: jeden autor może być współautorem wielu doniesień, ale może być osobą prezentującą tylko jedno doniesienie/plakat.
  1. Streszczenia powinny zostać przygotowane według poniższych wymagań:
  • Tekst streszczenia może składać się maksymalnie z 2800 znaków, czcionka Times New Roman 10 pkt, interlinia:1

Należy:

  • Podać nazwisko, pierwsze imię w pełnym brzmieniu oraz inicjały (jeśli niezbędne) kolejnych imion każdego autora
  • Pogrubioną czcionką zaznaczyć nazwisko autora prezentującego doniesienie ustne
    lub plakat podczas Sesji Plakatowych.
  • Oznaczyć afiliację (-e) z umieszczeniem po nazwisku każdego z autorów cyfry podanej w indeksie górnym odpowiadającej jednostce (instytucji) wskazanej przez każdego z autorów jako miejsce powstania pracy lub jej części; możliwe jest wskazanie większej liczby jednostek w afiliacji autora przez podanie cyfr odpowiadających wykazowi jednostek, z oddzieleniem tych cyfr przecinkiem i spacją, np. Mazurowski1, 3
  • Wpisać nazwy instytucji, które uczestniczyły w przygotowaniu prezentowanej pracy, oznaczone przed tymi nazwami kolejnymi cyframi (od 1, 2, 3, itd), wykorzystanymi dla określenia afiliacji każdego z autorów, jak to omówiono w poprzednim podpunkcie; człony stosowane w nazwie instytucji należy podawać w mianowniku, w odpowiedniej hierarchii, z oddzieleniem ich przecinkiem oraz spacją, np. Zakład (Pracownia, Laboratorium) Genetyki, Katedra Pediatrii, Instytut Biochemii, Uniwersytet Medyczny w Warszawie);
  • Podać tytuł doniesienia/prezentacji
  • Wpisać (przenieść) do formularza zgłoszeniowego treść streszczenia (nie więcej niż 2800 znaków ze spacjami, z uwzględnieniem spacji także po każdym znaku interpunkcyjnym; do liczby znaków w streszczeniu nie wlicza się tytułów, nazwisk autorów i ich afiliacji)
  • Nie jest wymagane nadawanie odrębnego podtytułu każdemu z elementów streszczenia, ale każde z nich, zwłaszcza w przypadkach prac oryginalnych oraz kazuistycznych, powinno zawierać w kolejnych akapitach: wstęp (krótki opis problemu i uzasadnienie przeprowadzenia badania), cel pracy (hipoteza, rozwiązanie problemu naukowego lub klinicznego, opracowanie metody, itp), materiał i metody (zastosowana metodologia), wyniki (najważniejsze dane), poddane krótkiej dyskusji, wnioski (powinny wynikać z przedstawionych danych i stanowić odpowiedź na sformułowane cele badania),.
  • Należy podać imię i nazwisko, jednostkę, adres z kodem pocztowym, telefon, fax, e-mail autora wskazanego do korespondencji z Komitetem Organizacyjnym Konferencji. Objętość tych danych również nie jest zaliczana do liczby znaków ograniczających objętość streszczenia.
  • Do streszczeń nie należy dołączać piśmiennictwa.
  • Struktura streszczenia może być inna, niż przedstawiono poniżej, jeśli wymaga tego charakter doniesienia konferencyjnego, ale powinno to być uzgodnione z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym z Komitetem Organizacyjnym KonferencjiOrganizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonywania poprawek stylu i mianownictwa oraz koniecznych skrótów tekstu bez zgody autora, jeśli nie wpłynie to na wymowę merytoryczną streszczenia.Prezentacja ustna podczas Sesji Plenarnej/Tematycznej:
  • Lista zakwalifikowanych prac zostanie umieszczona na stronie internetowej Zjazdu.
  • Forma prezentacji:
    • Czas wystąpienia zostanie określony przez przewodniczącego sesji i ogłoszony w programie Zjazdu, natomiast ostateczne informacje w tej kwestii zostaną podane na stronie konferencji nie później niż na miesiąc przed terminem konferencji.
  • Prowadzący sesję jest uprawniony do odebrania głosu referującemu po upływie regulaminowego czasu.
  • Zachowanie dyscypliny czasowej ma na celu umożliwienie uczestnikom Zjazdu korzystania z wybranych wykładów wygłaszanych podczas sesji toczących się równolegle.
  • Prezentacja w formie MS Power Point musi zostać dostarczona do biura organizacyjnego nie później niż na 1 godzinę przed sesją.Sesja Plakatowa 
  • Szerokość plakatu: 80 cm, wysokość plakatu 100 cm.
  • Autor prezentujący plakat powinien być przy nim obecny w wyznaczonym czasie podczas przewidzianej dla niego Sesji Plakatowej.
  • Prosimy o zgłoszenie się do biura organizacyjnego z plakatem, nie później niż na 1,5 godziny przed rozpoczęciem Sesji Plakatowej.
  • W biurze organizacyjnym dostępne będą materiały i narzędzia biurowe umożliwiające wywieszenie plakatu.
  • Celem uniknięcia trudności organizacyjnych oraz zastrzeżeń natury technicznej plakaty będą wywieszane przez ich autorów.
  • Autorzy plakatów będą proszeni o zdjęcie plakatów po czasie wyznaczonym przez organizatorów na Sesję Plakatową. Plakaty nie zdjęte w terminie będą musiały być usunięte przez Biuro Organizacyjne Zjazdu, które nie może wówczas odpowiadać za ewentualne uszkodzenia lub zaginięcie plakatów. Zgłoszenie streszczenia pracy jest jednoznaczne ze zgodą autorów na jego druk w materiałach konferencyjnych, przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych podanych podczas rejestracji oraz pracy na potrzeby organizacyjne Zjazdu, upublicznienie wyników kwalifikacji, streszczeń, nagród i wyróżnień na stronie Zjazdu jak również w materiałach i publikacjach pokonferencyjnych, jeśli takie miałyby powstać (Komitet Organizacyjny powiadomi o takiej możliwości nie później niż 01.06.2019). Nadesłane prace zostaną w pierwszej kolejności poddane kwalifikacji redakcyjnej i jeśli będą spełniać wymogi formalne, zostaną przesłane do oceny recenzentom – członkom Komitetu Naukowego Zjazdu. Decyzja o odrzuceniu pracy nie podlega odwołaniu.  Decyzja o odrzuceniu streszczenia nie podlega odwołaniu.
  • Streszczenia nie spełniające wymogów redakcyjnych nie będą brane pod uwagę. Tylko streszczenia sporządzone prawidłowo będą podlegać recenzowaniu przez członków Komitetu Naukowego Zjazdu. W przypadkach recenzji negatywnej autor wskazany jako osoba do korespondencji będzie powiadomiony o tym fakcie, jednakże bez dodatkowego komentarza merytorycznego, co byłoby niemożliwe ze względów organizacyjnych.
    Organizatorzy nie ujawniają nazwisk recenzentów.Zgłoszenie streszczenia pracy oznacza jednoczesne zaakceptowanie przez autorów powyższego regulaminu  zgłaszania prac oraz zasad przebiegu poszczególnych Sesji. 

2019-02-12T18:30:46+00:00